Koronaviruso pandemija

Koronavirusas – koronė?

APKLAUSA BAIGTA

Lietuvių kalbos žodynas „korõnę“ (žodį pasiskolinome iš lenkų karanie) apibūdina kaip bausmę, kankynę, vargą, nelaimę. Tad šiomis dienomis, siaučiant koronaviruso pandemijai „koronaviruso koronė“ skamba kaip kalambūras. Žmonėms, ne tik skaitantiems Šventąjį Raštą, iškyla pagrįstas klausimas: ar ši virusinė epidemija yra Dievo bausmė? Pagalvojau, kad būtų įdomu išgirsti Jūsų nuomonę ir šį klausimą bibliškai pasvarstyti. Būsiu dėkingas, jei nuspręsite sudalyvauti šioje apklausoje.

Apklausos rezultatai

Ačiū visiems dalyvavusiems!

14 komentarų apie “Koronavirusas – koronė?

  1. violeta

    Čia Dievo rykštė.
    Kiek galima kirsti šaką, ant kurios sėdim?

    Violeta

  2. Asta

    Korona žodis reiškia ne koronę, o karūną (cit. „Korona reiškia į karūnos smaigalius panašias struktūras, kurios randamos koronavirusuose (į šią grupę patenka MERS ir SARS)).

    Kadangi išplito virusas jau po visą pasaulį ir privertė sunerimti visų šalių vadovus („karalius“), reikėtų suprasti, kad tai Dievo skirta valstybių lygmeniu susivokti, susitaikyti, bendai veikti ir kt. Kaip fantastiniuose katastrofų filmuose valstybės susivienija, taip dabar reikės realybėje tai daryti.

  3. Dainius

    Žmonės pradėjo taip gerai gyventi, kad Dievas jiems tiesiog nebereikalingas. Juk visi turi butus, namus, po kelis automobilius, kasmet skrenda po visą pasaulį atostogauti……
    Dievas tiesiog pasauliui paspaudė mygtuką “pauzė”, Mums reikia “naujų ratų”, “naujos hatos”, o Dievui tereikia mūsų žvilgsnio, mūsų atgailos, mūsų giesmės. Jam iš mūsų nereikia jokių materialių dalykų, bet reikia mūsų, tam, kad mus apsaugotų.

  4. Gediminas

    Mūsų Dangiškojo Tėvo meilė yra auklėjanti. Nuo šito pradėčiau. Tėvystė, apskritai, nuo auklėjimo yra neatsiejama. Šiais laikais esama nemenko pavojaus šį t.y. auklėjimo aspektą pražiūrėti, nes laimė ir meilė interpretuojamos gana hedonistiškai – orientuojant į malonumo principą bei patyrimą. Mąstant apie auklėjančią ir drausminančią Dievo meilę, galima pacituoti kad ir žymiąją Laiško Žydams vietą (ji man pastaruoju metu atvėrė erdvę teisingai interpretuoti meilę, kaip pamatinę krikščionybės kategoriją), nors nemėgstu argumentuodamas švaistytis pavienėmis Biblijos citatomis, nes tas daroma ir iš piktavališkų paskatų.

    Bausmė yra tik vienas iš aspektų platesnio dalyko – auklėjimo. Be abejo, mūsų Tėvas gali savo tautą bei visą žmoniją auklėti ir bausdamas. Bet ši bausmė – tik pačių auklėtinių labui. Bet kad Viešpats šiuo laikotarpiu nori žmoniją kai ko svarbaus išmokyti – neabejoju. Tik nežinau, ko tiksliai. 🙂

  5. Onutė

    Manau, kad tai ir yra Dievo prisilietimas, per kurį žmonija pervertina save ir savo santykius su Dievu ir su aplinkiniais. Laikas , kai klausomės savęs, įvertiname savo veiksmus ir tarpusavio santykius.
    Kančia tai būdas žmogui pažinti tiesą apie save, kaip apie kurinį ir apie Dievą kaip kūrėją. Kančia
    nėra Jobo nuodėmės pasėkmė. ( Job.1.1)
    Todėl Jobas kančią priėmė, kaip gėrį.(Job.42;5,6.
    1Kor.10;9-13.) (Hans Urs van Balthasar įžvalgos.)
    Dabar reikia skaidriai nušviesti tą skausmingą
    iĺgesį ir ryškiai parodyti tikrovę. Ir jo objektas yra Dievas.( Maceina).
    Taigi tokiu būdu Dievas sudrebina, žmogaus mąstymą, kad atsibustų ir išvystų tikrąją savo padėtį: pamatytų ir įvertintų savo veiksmus įvairausiomis plotmėmis. Žmonija stipriai apvylė Dievą. Jis mums dovanojo Žemę , kurią pripildė visko ko reiką mūsų poreikių patenkinimui. Žmogus, kurdamas šiandieninę civilizaciją, nuniokojo visą jos grožį, daugelį žemės ir jūros plotų pavertė šiukšlynais, floros ir faunos kapinėmis ir t.t. Taip išniekino Dievo dovaną, kad buvo būtiną gerai pakratyti žmoniją, kaip neklaužadą paauglį, kartais pakrato tėvai dėl jo pačio gerovės. Ir tų pakratymų būta namažai ir praeityje. Aš manau, kad šita ” koronė”( Corono virusas) yra Dievo išgelbėjimo malonė, prabudinimas ir nuplėšimas dangalo nuo akių( matome, daug atgailaujančių) ir atkimšimas dvasinių ausų.
    Tegul saugo mus visus Galingojo Dievo malonė.

  6. Nijole

    Skaitydama Bibliją mąsčiau apie tas eilutes, kad Dievas yra Šviesa, tačiau žmonės pamilo labiau tamsą, negu Šviesą. Taigi ką žmonės myli tai ir ateina bumerangu. O be to, kaip žmonės šauksis Dievo, jei viskas klostysis puikiai? Tada Dievas nereikalingas, mes gi ir patys viską galime. Izraelis taip pat, kai nusigręždavo nuo Dievo kentėdavo nuo įvairių negandų, bet kai tik atgailaudavo ir šaukdavosi Dievo, Dievas nedelsdamas gelbėdavo savo tautą.:) Ir dabar, kai žmonės, kaip ir sausio 13, meldžiasi ir šaukiasi Dievo nebesiskirstydami kas kokios denominacijos, tikiu, kad Dievas gelbės, nors dvasinis išgelbėjimas yra visų svarbiausia. Kas jei pasveiksime nuo korono vyruso sukeltos ligos, bet nukeliausime į pragarą? Tikiu, kad Dievas viską kontroliuoja, kitaip Jis nebūtų Dievas. Visi esame Jo rankse.:) Jam vienam visa šlovė ir garbė.:)

  7. Raimis

    Si pasauline pandemija, yra ne Dievo bausme, o zmonijos nusisukimas nuo Dievo. Ir tai parodo Biblija nuo Adomo iki siu dienu.

  8. Jevgenijus

    Jn 3:17: “Dievas gi nesiuntė savo Sūnaus į pasaulį, kad Jis pasaulį pasmerktų (teistu) , bet kad pasaulis per Jį būtų išgelbėtas.”

    Jn 12:31-32: “Dabar teisiamas šitas pasaulis. Dabar šio pasaulio kunigaikštis bus išmestas laukan. O Aš, kai būsiu pakeltas nuo žemės, visus patrauksiu prie savęs“.”

    Teismas pasauliui įvyko ant Kryžiaus. Manau kad žmonės patis save teisia o ne Dievas.

    Jn 12:47: “Jei kas klausosi mano žodžių ir netiki, Aš jo neteisiu, nes atėjau ne teisti pasaulio, bet gelbėti pasaulį.”

    Luko 9,56;

  9. Tom

    Apie koronę nežinau, bet apie karantiną rašo Izaijas (26:20):

    Kelkis, mano tauta, eik į savo kambarius ir užsklęsk paskui save duris. Valandėlę patūnok namie, kol praeis Viešpaties pyktis.


    🙂

Parašykite komentarą

Įrašykite savo el. pašto adresą, jei norite prisijungti prie bičiulių rato. Konfidencialu - Jūsų el. pašto adresas nebus viešinamas.