Bažnyčios paėmimas

Ar Bažnyčia bus paimta rugsėjo 23 d.?

Viena šios svetainės lankytoja uždavė keletą klausimų apie gyvenimą po mirties bei apokaliptinį aiškinimą, pagal kurį Bažnyčios paėmimas įvyks jau po kelių mėnesių – rugsėjo 23 dieną. Galbūt ir daugiau skaitytojų yra apie tai girdėję arba dar išgirs. Todėl, pamaniau, kad būtų tikslinga ir kitus bičiulius supažindinti su šia tema. Pateikiu šį klausimą ir savo lakonišką atsakymą.


Gerb. Giedriau, labai norėčiau sužinoti Jūsų nuomonę apie pomirtinį gyvenimą.

Kai kurie krikščionys teigia, kad mirtis yra tiesiog miegas, kai mirusieji laukia, kol bus prikelti po Jėzaus Tūkstantmetės karalystės (išskyrus Jėzaus nuotaką – Bažnyčią, kuri bus paimta (HARPAZO) prieš Didžiojo suspaudimo septynių metų laikotarpį Žemėje ir per tą laikotarpį gyvens su Jėzumi Danguje). Tie, kurie neturėjo galimybės patikėti Jėzaus auka gyvendami Žemėje (pvz., Senojo Testamento pagonys), tokią galimybę turės po visų mirusiųjų prisikėlimo. (apie tai skaičiau tinklalapyje lifehopeandtruth.com).

Kiti teigia, kad žmogaus siela yra amžina ir iškart po žmogaus kūno mirties ji gyvena Danguje (pvz., gotquestions.org svetainėje).

Dar norėčiau paklausti apie Apreiškimo 12 ženklą danguje šių metų rugsėjo 23 dieną. Ar gali būti, kad Bažnyčios paėmimas įvyks būtent tą dieną? O gal tai ženklas, kad Harpazo tiesiog labai arti ar pan. (daugiau apie tai internetinėje svetainėje unsealed.org)?

Būčiau labai dėkinga už Jūsų nuomonę ir pamokymus. Ačiū už nuostabų tinklapį.


Laba diena,

ačiū už laišką ir šiltą atsiliepimą apie šią svetainę. Į Jūsų klausimą nėra lengva trumpai atsakyti. Todėl prašau atleisti, jei tai, ką parašysiu, pasirodys per menkas atsakymas. Visų pirma džiugu, kad domitės Dievo žodžiu, gilinatės į jį, siekiate suprasti Viešpaties minčių prasmę.

Paskutinių dienų eschatologiniai (teologinis terminas) įvykiai, kuriuos mini Apreiškimo bei Danieliaus knygos, taip pat evangelijos, apaštalo Pauliaus laiškai bei kitos Biblijos vietos nėra lengvai įmenami. Todėl visi paraidiniai aiškinimai dažniausiai nepasiteisina ir klaidina. Paminėsiu, jog Apreiškimo ir Danieliaus knygos yra priskirtinos prie taip vadinamų apokaliptinių kūrinių. Tokių anuomet buvo ir daugiau. Norint aiškintis jų prasmes, reikia nemenkai išsilavinti, studijuojant būtent šį apokaliptinį žanrą. Šių dienų apokalipsės interpretatoriai paprastai būna menkai su juo susipažinę arba visai neteikia tam reikšmės. Man atrodo, kad taip yra su jūsų minimu autoriumi (pagal pateiktą jūsų nuorodą unsealed.org), kuris aiškina Apreiškimo 12 skyriaus ženklą danguje, pasirodysiantį šių metų rugsėjo 23 dieną.

Pirma pastebėsiu tai, kas tuose samprotavimuose teisinga – jis. Graikų kalboje veiksmažodis harpazo iš tiesų yra kelis kartus pavartotas, kalbant apie paėmimą, pagavimą į dangų (2 Kor 12,2.4; 1 Tes 4,7; Apr 12,5), nors jis taip pat vartojamas ir kitose Naujojo Testamento vietose visai kituose kontekstuose ir verčiamas pagriebti, išplėšti, pvz. Mt 11,12; Jn 10,28-29; Apd 23,10. Svarbiau yra tai, kad autorius netvirtina, jog Bažnyčios paėmimas įvyks būtent rugsėjo 23 dieną, nors akivaizdu, kad pats tuo tiki. Jis teigia, kad tai gali įvykti, bet gali ir neįvykti. Tokiu būdu autorius bent apsidraudžia, kad šiam spėjimui nepasitvirtinus, jis galės pasiteisinti, sakydamas, kad netvirtino, jog būtent tą dieną įvyks Bažnyčios paėmimas. Visgi, skaitant jo išsamų šio klausimo aptarimą, pagrįstą unikaliu žvaigždžių išsidėstymu ir kai kuriomis Šv. Rašto vietomis, skaitytojas jaučia tam tikrą „spaudimą“ tikėti, kad būtent taip ir atsitiks – jau po kelių mėnesių išsipildys vienas didžiausių eschatologinių lūkesčių – Bažnyčios paėmimas. Svetainėje galima rasti net laišką, parašytą pasilikusiesiems Žemėje, t.y. „nepaimtiesiems“.

Atsakydamas į tai, aš neapsidrausdamas sakau – rugsėjo 23 dieną tai neįvyks. Daugiau nei vienas Naujojo Testamento autorius teigia, kad tos dienos niekas nežino ir žinoti negali (Mt 24,36; Mk 13,32; Apd 1,7; 1 Tes 5,1-2). Mes esame raginami ne nustatyti tikslią paruzijos (Kristaus atėjimo) datą, o gyventi vienybėje su Kristumi (1 Tes 5).

Dėl pomirtinio gyvenimo Dievo žodis irgi ne viską atskleidžia. Skirtingi Biblijos autoriai, o juo labiau jų tekstų aiškintojai, turi skirtingus požiūrius. Tiek Kristaus grįžimą ir su juo susijusius įvykius, tiek pomirtinį gyvenimą gaubia paslaptys. Negalime drąsiai tvirtinti, kad yra vienaip ar kitaip. Visgi man nepriimtinas aiškinimas, jog sielos „miega“ iki prisikėlimo kūne. Miegas yra tik vaizdingas posakis, nurodantis į prisikėlimą. Kaip miegantis žmogus nėra miręs ir tikrai pabus, taip ir miręs žmogus nėra išnykęs – jis tikrai prisikels. Paulius daugiau nei vienoje vietoje pabrėžia, kad po mirties mes iš karto susitinkame su Kristumi, bet pacituoti pakaks štai šią: „nes man gyvenimas – tai Kristus, o mirtis – tai pelnas“ (Fil 1,21). Mirtis Pauliui yra pelnas todėl, kad tuomet jis pažins Kristų daugiau nei žemėje, čia miglotai, o tuomet tobulai – taip, kaip pats yra Kristaus pažintas (1 Kor 13,2).

Dar kartą dėkoju už laišką ir linkiu visokeriopos Dievo malonės.

Vienas komentaras apie “Ar Bažnyčia bus paimta rugsėjo 23 d.?

  1. saulius

    sveiki, kai kalbama apie datas labai neitikinamai skamba, mums ir nebutina datos zinoti pats Jezus evangelijoje kalba palyginimais apie paskutines dienas, semdamasis pavyzdziu is gamtos, bet nereikia nurasyti ir pacio Dievo Jis gali parodyti ateinancius ivykius savo tarnams (amoso pranasysteje tai kalbama) bet tikrai ne apie datas Jis kalbetu, esme pasilikimas Jame , o ne datoje……as taip manau.

    Atsakyti

Parašykite komentarą

Įrašykite savo el. pašto adresą, jei norite prisijungti prie bičiulių rato. Konfidencialu - Jūsų el. pašto adresas nebus viešinamas.